روزهای آخر اسفند
 
برگ های سپید دفتر من
درباره وبلاگ


خدا جان سلام! من گاهی یادم می رود به خاطر همه ی چیزهایی که به من دادی از تو تشکر کنم. امروز بیست دفعه می گویم:"متشکرم". قبول؟
آخرین مطالب
نويسندگان
چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:, :: 19:6 ::  نويسنده : فهیمه

روزهای آخر اسفند که می شود نگاه ها طور دیگری است. یک حس انتظار، بسیاری از ما را لبریز می کند.

روزهای آخر اسفند که می شود منتظریم. منتظریم که اتفاق جدیدی بیفتد. بیشتر از این که در خودمان فرو برویم و مدام یاد غم ها و غصه ها و گرفتاری هایمان بیفتیم، دلمان می خواهد خودمان را بیرون بریزیم.

بسیاری از ما روزهای آخر اسفند که می شود به جای این که چشممان به غروب های سرشار از دلگیری باشد، چشممان در انتظار صبح های دل انگیز است.

صبح های روزهای آخر اسفند انگار که چیز دیگری است. دلمان می خواهد صبح زود بیدار شویم و نفس تازه کنیم. حتی هوای آلوده شهرمان را نیز در این صبح های آخر سالی جور دیگری می بینیم. احساس می کنیم حالمان بهتر است. احساس می کنیم که شهر با ما مهربان تر است. احساس می کنیم که طبیعت خمیازه های آخرش را قبل از برخاستن از خواب می کشد و چند صبح دیگر است که از خواب سردش برخیزد و چشم باز کند.

روزهای آخر اسفند که می شود ما دوباره برمی گردیم به دامان طبیعت. دوباره حس خوشایند انسان بودن و از دل طبیعت بودن حتی در دل شهری شلوغ و آزاردهنده به مشام می رسد. نسیم خوشایند طبیعت، خودش را در این روزهای آخر سالی به دیوار شهر می زند و چشم های ما را نوازش می دهد. همین است که دلمان می خواهد بهتر از قبل باشیم. همین است که با خود طبیعیمان انگار که آشتی می کنیم. همین است که دلمان می خواهد برویم و بزنیم به دل طبیعت.

روزهای آخر سالمان که می شود دلمان می خواهد نونوار شویم. دلمان می خواهد همه را خوشحال ببینیم. دلمان می خواهد به همه کمک کنیم. دلمان می خواهد رفقای قدیمی را ببینیم. دلمان بوی بهار می خواهد و بوی عید.

روزهای آخر اسفند که می شود دلمان بوی خاک تازه می خواهد. بوی شکوفه. بوی بهار نارنج. دست خودمان هم نیست. اما احساس می کنیم که یک شادی سرخوشانه داریم. دلمان می خواهد همه چیز را خوب ببینیم.

روزهای آخر سال، روزهای خوبی است. روزهای آخر سال با کمترین داشته ها باز هم دلمان بیشترین خوبی ها را می خواهد. روزهای آخر اسفند را دلمان می خواهد چشم بر هم بگذاریم و با طبیعت، با بهار و با نوروز زمین یکی شویم.

روزهای آخر سال مهربان تز می شویم. روزهای آخر اسفند ورق برمی گردد.  عید می آید و همه روی ماه یکدیگر را می بوسند. روزهای آخر سال نگاه ها طور دیگری است و یک حس انتظار، بسیاری از ما را لبریز می کند.



نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت22:46---24 آبان 1391
ایول با این احساس

علی
ساعت22:45---24 آبان 1391
ایول با این احساس

ارش
ساعت20:26---21 فروردين 1391
salam. khoshhal shodam behem sar zadi va nazar dadi. zendegi vase ma ghamgin gozashte. vase hamin webam yejorai ghamgin hast

مجتبی
ساعت17:37---12 فروردين 1391
نوروز با خودش نو بودن رو میاره. اما مشکل اینجاست که خیلی هامون نمی دونیم که با چی این طراوت رو درونمون و زندگیمون حفظ بکنیم.
راستی فهیمه راهی نیست که مشخصاتم سیو شه. چون هر بار که میام باید نام و آدرس ایمیل و بقیه رو بنویسم.


ارش
ساعت23:14---5 فروردين 1391
زمان هايي در زندگي وجود دارد

که آدم

فقط دوست دارد

بداند . . .

چرا ؟

سلام.وبلاگتون واقعا قشنگه،خیلی خوشم اومد.نمیدونم وبلاگ من به قشنگی مال شما باشه یا نه اما خوشحال میشم بیاین و نظرتون رو بگین.اگه با تبادل لينك موافقي خبرم كن .منتظرتون هستم.arashsantouri.loxblog.com


مرتا
ساعت12:27---26 اسفند 1390
سلام..
وبلاگمو تازه راه انداختم..
اگه بیاید خوشتون میاد
من لینکتون میکنم..
دوست داشتید بیاید..خوشحال میشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 648
بازدید کل : 7279
تعداد مطالب : 37
تعداد نظرات : 101
تعداد آنلاین : 1


ابزار وب